neděle 22. července 2018

Začínáme....

Hezké odpoledne!


Každý den se učíme všichni něco nového.
Poznáváme nové lidi,
máme nové zkušenosti,
poznáváme nové chutě a nová jídla,
najdeme nové přátele,
navštívíme nová místa....
Těch nových zkušeností, zážitků a poznání je spousta.
Občas si myslíme,
že nás už nic nového nemůže překvapit,
ale opak je pravdou.
Spouštěče našeho poznání mohou být různé.
Někdy je to záměr 
a jindy zase náhoda...

Například já.
Vlakem jsem občas cestovala.
Ale víceméně to byl směr Praha - Liberec.
Byla to místa, kde se od nás z Mladé Boleslavi nemuselo složitě přestupovat.
Z přestupů jsem měla vždy hrůzu,
bála jsem se, 
že prostě nedorazím na místo určení.
A kor když s sebou máte dvě malé děti.
Život ale občas přichystá různé křižovatky a překážky
a člověku nezbyde nic jiného,
než se občas vydat i novou cestou.
A na té cestě začnete opět sbírat nové zkušenosti, poznávat nové lidi,
 ochutnávat nová jídla a poznávat nová místa.
A tak jsem začala cestovat.
Cestovat vlakem a to až téměř na druhou stranu republiky.
A najednou to šlo.
Když člověk něco musí a jiné východisko nevidí,
najde v sobě odvahu a přizpůsobí se situaci.


Začnete navštěvovat nová místa po republice
a zjistíte,
že vás to strašně baví.
Nejen ten cíl,
ale i plánování a samotná cesta...
Začnete si vyhledávat na mapě a na internetu místa,
která jsou všeobecně známá,
ale vy jste tam buď nebyli vůbec,
a nebo jako malí s rodiči nebo se školou.
A co si budeme povídat,
třeba památky člověk ocení,
až když je starší.
V hlavě si začnete sumírovat,
kam všude se chcete podívat.
A najednou je z toho dlouhý seznam....


A tak mne napadla jedna věc.
Jeden blog už mám,
tak co když si začnu psát i mé malé zážitky z cest.
Navštívená místa, ubytování, restaurace, plány,
 prostě všechno to,
co se mi honí v hlavě.
Nebudou to bůh ví jaké dálky...
Ale člověk pozná,
kolik krásných míst i u nás neviděl a že stoprocentně stojí za to! 
A  třeba se tu i tu a tam objeví nějaká návštěva i za hranice naší republiky...


Takže vítejte a doufám,
že se vám tu třeba bude líbit....


Vaše Radka

4 komentáře:

  1. Ahoj.už se těším na příspěvky-ty o cestování miluju!!Přeju novému blogu hodně čtenářů a Tobě spoustu krásných námětů a krásný dnešní večer!
    PS:U nás prší...Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni,

      moc děkuji za návštěvu na blogu - potěšila mne. A doufám, že tu třeba najdeš tip na výlet nebo něco, co tě potěší! Krásný večer! Radka

      Vymazat
  2. Radu, držím palce, hodně čtenářů a já se těším na tvé příspěvky..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, hrozně moc děkuji za vzkaz a návštěvu. Uvidíme, jak to bude a zda mi chuť vydrží. Člověk nikdy neví :-) Hezký večer! Radka

      Vymazat